,,W oczekiwaniu na salę gimnastyczną... POZNAJ MISTRZA
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Eliminacje szkolne do XLII Małego Konkursu Recytatorskiego

Eliminacje szkolne do XLII Małego Konkursu Recytatorskiego
W Publicznej Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej- Curie w Wysokim Kole odbyły się eliminacje szkolne do XLII Małego Konkursu Recytatorskiego. Uczniowie z wielkim zaangażowaniem przygotowali się do tego wydarzenia, prezentując wspaniałe interpretacje wierszy polskich poetów.
Podczas przesłuchań można było usłyszeć zarówno klasyczne utwory literackie, jak i mniej znane perełki poezji. Młodzi recytatorzy wykazali się nie tylko doskonałą pamięcią, ale także niezwykłą wrażliwością artystyczną
i ekspresją, co sprawiło, że jury miało trudne zadanie w wyborze najlepszych wystąpień.
Poziom konkursu był bardzo wysoki, jednak do kolejnego etapu zakwalifikowały się trzy uczennice:
? Hanna Idzikowska-Koziara
? Estera Masłowska
? Aneta Kowalczyk
Gratulujemy wszystkim uczestnikom pięknych występów i życzymy naszym reprezentantkom powodzenia w dalszych etapach konkursu!
Data dodania: 2025-03-12 23:40:01
Data edycji: 2025-03-17 23:43:27
Ilość wyświetleń: 6

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Kwiecień 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Dzisiaj: Niedziela, Kwiecień 6, 2025

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej