Rodzic jest zobowiązany powiadomić sekretariat szkoły o planowanym fakcie przepisania dziecka do innej szkoły.
Procedura podczas wypisania dziecka ze szkoły (zmiana szkoły):
W przypadku decyzji rodziców dotyczącej zmiany szkoły (realizacji obowiązku szkolnego w innej szkole), rodzic zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym dyrektora szkoły
uzasadniając swoją decyzję.
W sekretariacie szkoły rodzice/opiekunowie prawni wypełniają kartę wypisu dziecka ze
szkoły (załącznik nr 1).
Przy wypisie rodzice / opiekunowie prawni dokonują rozliczenia z biblioteką szkolną, pielęgniarką, wychowawcą.
Po otrzymaniu „Potwierdzenia przyjęcia ucznia” z nowej szkoły zostaje przygotowana dokumentacja :
kserokopia arkusza ocen,
oceny bieżące uzyskane w I, II semestrze,
zestawienie ocen za I, II semestr,
karta zdrowia dziecka- rodzice osobiście odbierają od Pani Pielęgniarki.
Wyżej wymienione dokumenty zostaną wysłane pocztą do szkoły, która potwierdziła przyjęcie ucznia.